Utforsk disse og flere idéer!

Yup.

Yup.

It's a damn lie

It's a damn lie

OMG this used to be me when I was a teen! .... Then a really scary, yet funny experience completely cured me of this fear!  LOL!

OMG this used to be me when I was a teen! .... Then a really scary, yet funny experience completely cured me of this fear! LOL!

17286

17286

Dead ass tho, just trying to put my hair in a pony tail walking around the house holding my hair and I'm just like well fml

Dead ass tho, just trying to put my hair in a pony tail walking around the house holding my hair and I'm just like well fml

Stupid question hhhh

Stupid question hhhh

I do this all the time with @alyssaihlendfeld

I do this all the time with @alyssaihlendfeld

I just want to lay in bed for a week straight! :)

I just want to lay in bed for a week straight! :)

Yes! Except I never hear my favourite song on the radio

Yes! Except I never hear my favourite song on the radio

LOL SO TRUE POSTS - Funniest relatable posts on Tumblr.

LOL SO TRUE POSTS - Funniest relatable posts on Tumblr.

Pinterest
Søk