Epesically durning you &

Haha lol I just stop bc I can't sing that high

Omg this needs to happen. Anyone that doesn't do it is either a new fan or a fake fan.

yesss>>>my biggest regret is never going to a concert

I don't know if I should laugh or cry :)':) you heard it here, he is not quitting one direction!<<<< WHO WAS DUMB ENOUGH TO BELIEVE WE WAS GONNA LEAVE 1D ANYWAYS!?!?!?

I don't know if I should laugh or cry :)': << both, both is good<<< Niall is gonna be in a one man band called one direction when one direction breaks up

God liam you need to speak slower in interviews!!!

God liam you need to speak slower in interviews! Just admit all read that in their accents.

Even though my favorite piece of art is, of course, the famous "Starry Night" by Van Gogh, Harry Styles is also one of my favorites.

same<<technically she was a styles when he was born so it would be Anne styles twist😂👌

a628121d48f509c571745f2097a75c1f.jpg 586×555 pixels

It was one direction funny moments then the video diaries and then I was stuck

My BOYS...

Hahahahaha awwwwww>>> I love how Harry just stands there. Like imagine if he would stand on his tippy toes as well, we'd only see his lips lol but Louis is damn good

They started writing their own music....

They started writing their own music. I prefer their music better. More real

That's true!! Although I don't have Twitter I am getting in 3 years so....  I will always do that!!!!!!!

This guy should get an award! He understands. He is clearly a genius.

Haha I <3 when that happens or when something says them and you think of something One Direction related so you have to pin it to ur 1D broad even if its doesn't have to do with One Direction at all

*cough* one direction *cough* 5 seconds of summer *cough* magcon boys *cough*

I'm just gonna keep repinning this forever cause it's soo freaken sweet <3

"They're my babygirls leave them alone." Me: *starts crying and everyone looks at me*