Cancel
More information
Haha
Find this Pin and more on Qoutes by lena_rug.
What others are saying

I've been single for 6 Years and I love it.I've found happy all by myself. Being single is def not a bad thing.

To "the One" I've always thought of you in my heart. I live an wonder if "the I've encountered now, what we would be like today!

Haha

Haha

7 Funny Quotes That Will Give You Strength to Get through Life ...

I've been single for a while and i have to say. It's going very well. It's working out. I think I'm the one. Funniest thing I've ever heard.

Similar ideas

Cancel
More information
I have no desire to find out if I would look good in prison stripes....I keep telling myself this.
What others are saying

I look terrible in prison orange also.

I have no desire to find out if I would look good in prison stripes.I keep telling myself this.

Actually, I probably could pull off prison stripes.but I don't want that to be my only outfit so I will walk away.

This is hard at times but ya know prison stripes are U-G-L-Y!

I have no desire to find out if I would look good in prison stripes....I keep telling myself this.

I have no desire to find out if I would look good in prison stripes....I keep telling myself this.
Cancel
More information
What others are saying

I think I'm starting to lose my mind. But as long as I keep the part that tells me when I gotta pee, I should be OK! Dump A Day Funny Pictures Of The Day - 42 Pics

As long as you can understand the word gotta go pee. Then get the hellllll out of the way.

tv/ Dubai Motivational, Inspirational, Keynote Speaker and Teambuilding Expert Reality Show Dave Crane TV shows nothing but the best in transforming one's life.

Should Be Okay funny quotes quote jokes lol funny quote funny quotes funny sayings humor

ツ
Cancel
More information
Some days lol
What others are saying

You never realize how boring your life is until someone asks you what you do for fun.how sad thats me now:-/

You never realize how boring your life is until someone asks what you like to do for fun.Seriously, my Sleep Dr. asked me this question at my appointment. I think he was checking to make sure I'm living a balanced life, which I'm not.

Boring Life- Never Realize Until. Top 35 Most Funny Humor Quotes and Jokes

boring life (: Yup (stay at home mom, read, pin, & watch TV. Cuz cleaning isn't fun & cooking would be a hobby if I didn't have to clean the mess afterward)

Some days lol

Some days lol
Cancel
More information
If you were a vegetable you'd be a cabBITCH. Bitch quotes on PictureQuotes.com.
What others are saying

If you were a vegetable you& be a cabBITCH.

This is just too funny!

To all my bullying classmates of my past .

That's just funny as hell!

If you were a vegetable you'd be a cabBITCH. Bitch quotes on PictureQuotes.com.

If you were a vegetable you'd be a cabBITCH. Bitch quotes on PictureQuotes.com.
Cancel
More information
-I'm just waiting to see if my coffee chooses to use its powers for good or evil today
What others are saying

More funny quotes HERE. More funny quotes HERE. [optin-cat id&

Recipes Cheesy Cheese Bombs Fifteen Minute Yakisoba Fast and Easy Pizza Rolls No Sweat Easy Veggie Chili Creamy Cream Cheese One Pot Pasta Easy Peasy Cauliflower Rice!

11 Hilariously Evil Shortcut Text Pranks You Need To Try Today

Everyday is a toss up.

-I'm just waiting to see if my coffee chooses to use its powers for good or evil today

-I'm just waiting to see if my coffee chooses to use its powers for good or evil today
Cancel
More information
Ha! my teenager niece told me today she has always considered me as an adult fairy kinda girl ... I loved it cos once upon a time I worked in a fairy shop & sprinkled fairy glitter dust on children so their wishes could come true. One little girl told me I still hadn't helped her wish come true: seeing a real Unicorn!!
What others are saying

Best Funny Quotes : 35 Funny Quotes That Will Make Your Day

Funny but I'm not crazy lol. Who moved my damn unicorn? Seriously that's not funny.

Yep, no free rides on my unicorn anymore!

Stay for the unicorn ride or get the fuck off!

Ha! my teenager niece told me today she has always considered me as an adult fairy kinda girl ... I loved it cos once upon a time I worked in a fairy shop & sprinkled fairy glitter dust on children so their wishes could come true. One little girl told me I still hadn't helped her wish come true: seeing a real Unicorn!!

Ha! my teenager niece told me today she has always considered me as an adult fairy kinda girl ... I loved it cos once upon a time I worked in a fairy shop & sprinkled fairy glitter dust on children so their wishes could come true. One little girl told me I still hadn't helped her wish come true: seeing a real Unicorn!!

People also love these ideas

Funny Awkward Moment Quotes

125 Funny "That Awkward Moment When" Quotes And Status Updates

Funny awkward moment status updates and memes about embarrassing, silly and totally awkward situations.

That's was me

I dare you!!

So gonna start saying this. Start this 6 Week Emergency Makeover Program and look and feel the best you ever have!

yeah... pretty much

37 Of The Funniest Quotes Ever 37 Of The Funniest Quotes Ever. More Funny Quotes HERE.[optin-cat id&

I wish my life had backround music so I could understand what the hell is going on. I wish my music was megatrousel.

Nurses

I call that "slaphappy." You get so tired, that you are to the point of being dazed and goofy and weird, all at the same time.

When I'm Mad...

I’M a lady But when I’m mad i’m an evil sadistic demon spawned bitch from Hell that’ll make you wish you were never Born. when I’m happy i Bake muffins and shit.

32 Funny Quotes Sure To Make You Smile

32 Funny Quotes Sure To Make You Smile

Funny Quotes QUOTATION - Image : Quotes Of the day - Description 32 Funny Quotes Sure To Make You Smile Sharing is Caring - Don't forget to share this quot

Sweat = fat crying. Make it cry!

Sweat = fat crying. Make it cry!

Pinterest
Search
Explore, find, try and do with a Pinterest account

Access our best ideas with a free account

Sign up to see more

OR

By continuing, you agree to Pinterest's Terms of Service, Privacy Policy
Already a member?
Log in
Pinterest helps you find ideas to try.