Explore Fandom Jokes, Percy Jackson Books, and more!

Yep, pretty accurate.... And then you cry in disbelief as u realize there is not enough pages to finish the book....

This was my exact face << Yup.

"Admit it, you are a seaweed brain, Percy!"- Future Annabeth " Well, that wasn't a genius answer, but... Look I was a child!!!!"- Future Percy " You are still a seaweed brain, honey *kisses Percy*!!"

Sally was totally one of the first Percabeth shippers<<<<<Grover was as well I mean he was actually stuck in a quest with those two<<<I think Percy and Annabeth were the last ones to ship Percabeth before it was canon

Real Percy of movies

now this is how it should have been<>This should've happened

Totally happened at one point by the way, the show is Avatar: the Last Airbender. If you're wondering.

Dangerous Ladies hahaha PJO meets a:tla

magnuschase, mcga, minorspoiler, IMSCREAMING

He literally just trolls Percy through the whole book. I hope Magnus and Percy meet one day

Meanwhile in the ares cabin

Meanwhile in the ares cabin<<< guys meet Clariece ( i think i spelled her name wrong srry)

Oh yeah - uncle rick

*stifled laughter* XD oh my gods Uncle Rick XD

He was a hero in the end, that's all that matters, sort of.

He was a hero in the end, that's all that matters, sort of. <<< Honestly I was kind of pissed when he betrayed them. I was kinda like WTF LUKE

Lots of people say that if they ever meet Rick Riordan they would ask him to sign their favourite Percy Jackson book. If I ever met him, I would smack him. - with MOA?

wtf rick you troll I mean i know you apologized but honestly.

I AM DYING OF LAUGHTER XD

(Heroes of Olympus) Nico di Angelo/Percy Jackson

He loves it. #MCA

Finally a fanart of the hobo clothes

Truth

Life IS pain, highness! Anyone who says otherwise is selling something. One of my favorite lines. :) and it speaks for the fandom

##percyjackson

Percy and frank and coach hedge. Though I'm not gonna lie, I always picture coach Hedge a good deal older.

Awe

Jason, Percy and Frank the bear

I couldn't stop laughing! XD Heroes of Olympus x Avatar: The Legend of Aang

Gee, i don't know if i should pin this on Avatar or Percy Jackson. This is why I have a Fandom Crossovers board!

Oh my gosh I’m actually laughing so hard and my dog is looking at me like are you okay though

Oh my gosh I’m actually laughing so hard and my dog is looking at me like are you okay though

Pinterest
Search