Explore Scary Faces, Funny Faces, and more!

...all my horrible faces.. I'd like to apologize to team snapchat for seeing my ugly every day.

People who are dumb enough to actually think their snaps are private make me giggle. Funny Pictures Of The Day – 91 Pics

Tumblr

What the American schooling system teaches children. All we will remember of school is either crying about how horrible and difficult it was or the friends we made.

History according to tumblr - Imgur

History according to tumblr

In every painting of him I've ever seen, Ben Franklin looks like someone stole his parking space.

Whoever keeps falsy reporting my pins please stop you're not wanted on my page if you keep doing this :) thanks

Choose Your Sitters Wisely

Emails from the house sitter // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes -

Dude my icepack is judging me

"Dude, my icepack is judging me". Never text immediately after having your wisdom teeth removed

so much fury for a maple leaf

Never not re pin. Hilarious what happens to Canadian on Canada day humor funny picture. I'm dying.

Haha this is too funny

Baby snek is now my new favorite animal

Sometimes you just have to ask yourself, "How do these  people function on their own?" -- Surely they must be supervised? :P

Idiot level: 9759538589 I think I just lost some brain cells reading these!

LOL.. girl finds wasp during photo shoot.. the best!

Funny pictures about That Moment When You Notice There's A Wasp Nest Over Your Head. Oh, and cool pics about That Moment When You Notice There's A Wasp Nest Over Your Head. Also, That Moment When You Notice There's A Wasp Nest Over Your Head photos.

When I was little, - Imgur

When I was little,

I'M DYING please read the whole thing hahahahah Apparently I did not speak french.

Album of twitter user @baddiewinkle's greatest hits

A look into our future

In 50 years this is what we will all be like. Something to laugh at but scary if this is how people will be in the future!

Laughed sooo hard... Cuz it's totally going to happen XD

When a man becomes a dad…

Funny pictures about The Power Of A Baby. Oh, and cool pics about The Power Of A Baby. Also, The Power Of A Baby photos.

e85b63167f818c441d07775dc7f93c9e.jpg (420×1900)

Funny pictures about It's not just girls who like Ryan Gosling. Oh, and cool pics about It's not just girls who like Ryan Gosling. Also, It's not just girls who like Ryan Gosling.

dying. must read:

This is how to get free food

THIS IS HILARIOUS {Things to do when single. Didn't work with free food but I had excellent service!

Awkward Situations You Never Want To Be In

Awkward situations you never want to be in omg love the picking cotton one

I cannot, for the life of me, figure out why the Nicolas Cage pranks always get me. But Ill laugh. Every. Dang. Time.

Oh, but this is an excellent prank! I probably wouldn't use Nicholas Cage, but this is still an awesome prank!

Pinterest
Search