Explore Terrible Puns, Best Puns, and more!

He didn't just

Perfection<Further proves my headcanon of America making terrible puns that no one finds funny< agreed with both

lmfao

I by no means ship USUK, but, God dammit if this isn't one of the funniest things I've ever read. (Gotta love a smartass America)

Alfred is the embodiment of shit memes and nothing can convince me otherwise

Alfred is the embodiment of shit memes and nothing can convince me otherwise USUK fangirls: are you f*cking kidding me?

US: O say can you see, by freedom's awesome light. What so proudly we dumped, all his tea into the harbooorrrr. Whose brought taxes and mean guards, so we had to start a fight- UK: PUT THE F*CKING FIRE OUT YOU GOD D*MN WANKER. WHAT THE HELL ARE YOU EVEN SINGING?!

US: O say can you see, by freedom's awesome light. What so proudly we dumped, all his tea into the harbooorrrr. Whose brought taxes and mean guards, so we had to start a fight- UK: AHHHH

XD<<< Ha XD<<< I saved this not even a week ago I just love this too much XD

Dammit Alfred<<<This might have been implied as USUK but honestly I just see it as America being England's precious-yet-pain-in-the-ass little brother.

tumblr, hetalia, aphengland, aphscotland, scoteng

But what if England had been expirementing with pottery. Scotland: Are you sure that's a cup?Well bloody hell you ruined my small act of kindness, you wang!

Slooooow down, Ludwig. Unless you want Italy to drive you to each one, it probably ain't gonna happen

Slooooow down, Ludwig. Unless you want Italy to drive you to each one, it probably ain't gonna happen <<< XD

GERMANY'S MAID FETISH IS REAL << OH MY GODS HAHAHAHA okay so do you think seeing italy dressed as a girl maid gave him flashbacks to hre cause i totally think so <<have u guys forgot the time where he was like let's show our ducks no girls around?

Hetalia

Someone call a medic we got a serious third degree burn here<< LOL A bit OOC but eh, who knows.

Pinterest
Search