Pinterest

Utforsk disse og flere idéer!

therealjacksepticeye: No caption needed….

therealjacksepticeye: No caption needed….

Wow, great job!!<---Like, holy shit. That's amazing. Hot damn, way to go!

Wow, great job!!<---Like, holy shit. That's amazing. Hot damn, way to go!

The twirly twirls

The twirly twirls

Jacksepticeye relatable post

Jacksepticeye relatable post

Jackaboy my only friend besides pewds and Marzia and ummm......Edger Maya and Little kelly ( and the little club ) in youtube!!!! ;) Jackaboy is awesome like a boss tho!!!

Jackaboy my only friend besides pewds and Marzia and ummm......Edger Maya and Little kelly ( and the little club ) in youtube!!!! ;) Jackaboy is awesome like a boss tho!!!

I am dying this video killed me lol I love these~ World’s 2nd Quietest Let’s Play

I am dying this video killed me lol I love these~ World’s 2nd Quietest Let’s Play

Jacksepticeye, Jack, Sans, Undertale, BeforeandAfter

Jacksepticeye, Jack, Sans, Undertale, BeforeandAfter

smol lil jack

smol lil jack

Pretty much describes my relationship with my best friends

Pretty much describes my relationship with my best friends

I had so many screenshots of this one and the other April Fools videos. I had to delete them because they were taking up my storage

I had so many screenshots of this one and the other April Fools videos. I had to delete them because they were taking up my storage

Who's the loudest of 'em all? As if you don't know hehehe xD I think Cry definetly won this one

Who's the loudest of 'em all? As if you don't know hehehe xD I think Cry definetly won this one

"you need to get back inside the box" xD

"you need to get back inside the box" xD

Sometimes I'm really thankful that I found him. I'd been going through shit, I made mistakes and I found terrible alternatives of coping with the pain, and then I watched Jacksepticeye. He made me laugh, he made me smile, he made me HAPPY. I honestly had no idea someone could make me feel so much better in just 15 short minutes. Jack you are a gift to this world.

Sometimes I'm really thankful that I found him. I'd been going through shit, I made mistakes and I found terrible alternatives of coping with the pain, and then I watched Jacksepticeye. He made me laugh, he made me smile, he made me HAPPY. I honestly had no idea someone could make me feel so much better in just 15 short minutes. Jack you are a gift to this world.

Marks like ugh why cant he use his real name in YouTube! Oh Markimoo! XD

Marks like ugh why cant he use his real name in YouTube! Oh Markimoo! XD