Explore Night Time, Funny Things, and more!

Some of these are good, some are bad, but saving for the good lol

Long Tumblr post, but it's very funny

Swiper no swiping! I just woke my hubby up, because I was laughing so damn hard about swiper!

Tumblr Gold Compilation. These are all great, but the Harry potter one really did traumatize me!

Oh god, the one with Harry Potter. -- I'm literally crying and whispering "what the fuck" over and over because of that - Update I searched it up and read it and I'm crying harder and will be having nightmares

Idk what to say. is he smart or stupid or lathargic? Either way good costume!

So My University Had A Stress-free Resort' Station#funny #lol #lolzonline

So My University Had A Stress-free Resort' Station we do the massages, puppies and colouring books thing.

European countries are just plain weird...BAGGED WATER and BAGGED MILK?! And not to mention, windows with no screens?(no wonder you guys had the Black Plague)

Meme Center - Largest Creative Humor Community

European countries are just plain weird.BAGGED WATER and BAGGED MILK? And not to mention, windows with no screens?(no wonder you guys had the Black Plague)<<<I am German and I have never heard of bagged water or milk before

The kind of friends we need in our lives>> friendship goals

Huge compilation of the best Tumblr funnies. OH MY GOSH THIS IS MY FAVORITE THING EVER I REALLY NEEDED THIS

clusterfuck of tumblrdom

the queer whisperer and the cut thing are my favourites<<I like all of em lol (the April fools day one tho)

17 Movies According To Tumblr…

Oh my GOD, I never realised this before. Omfg the freaking horse one, I'm dying xD

... That was an unexpected plot twist.

This literally made my life complete hahah "I didnt know BBC had a tumbler!" bahaha "The mother of all plot twists.

Tumblr Stuff Memes. Best Collection of Funny Tumblr Stuff Pictures

Meme Center - Largest Creative Humor Community

THE COMMENTS THO«sorry for language but I couldn't resist! And the reality of the second one omg

Tumblr Stuff Memes. Best Collection of Funny Tumblr Stuff Pictures

My favorite being: "Why do asians speak the ching chong language" "This is why Americans hate Americans"

Check out This infographic for Mark Haddon's The Curious Incident of the Dog in the Night-Time offers summary and analysis on themes, symbols, and other literary devices found in the text. Explore Course Hero's library of literature materials, including documents, Q&A pairs, and flashcards created by students and educators. https://www.coursehero.com/lit/The-Curious-Incident-of-the-Dog-in-the-Night-Time/

Essay about Henry. He questions the archbishop asking him if his claim to the French throne is strong.

Pinterest
Search