Explore I Like You, That S, and more!

Don't read this !

since there was no period, or exclamation point the " you little rebel I like you" was not the next sentence. Technically there is no second sentence to begin with.

That time of the month can be a real b*tch (21 photos) | Mommy Has A Potty MouthMommy Has A Potty Mouth

Why periods? Why can't mother nature just text me and be like "waddup girl. You ain't pregnant. Have a great week. Talk to you next month.

Each day I share 5 or 6 of the funniest, most motivational, and best things that I find on the internet. Like this!

You're slower than a herd of turtles stampeding through peanut butter. This describes my race pace!

Hahaha!!! I'm almost positive I've heard this one before

This, tragically, is all true (26 Photos)

Me: I'm actually happy right now. Life: LOL one sec. The best collection of quotes and sayings for every situation in life.

I've come to the conclusion the dryer lint is the cremains of all those lost socks.

Dryer lint: Cremated remains of missing socks. So true. More here: 20 Hilarious Funeral Humor Memes // Funny

Sad how true this is... Especially since he's the only think I have to cuddle with and he HATES it

Cuddling your pet. You just realized. Cuddling is when you hold your pet hostage and think enjoy it. haha yeah I can see that.

How to diffuse the situation when boyfriends/girlfriends get mad…

-If your boyfriend/girlfriend is mad at you, put a cape on them, and say "Now you're super mad!" If they laugh, marry them.

funny, humor, dont' take life too serious, laugh, jokes. I red it . www.ingredientsofoutliers.com

funny, humor, dont' take life too serious, laugh, jokes. I read it .

Every pizza..ever

"Every pizza is a personal pizza." I once ate a x pizza for a challenge.

Lol I couldn't help but laugh!

Because the teacher called you an IDIOT, and you made a joke.did the teacher get detention? There is no fairness here

Pinterest
Search