Utforsk disse og flere idéer!

I just fell in love and the guy ain't half bad either!! Cute n' cuddly all around.

I just fell in love and the guy ain't half bad either!! Cute n' cuddly all around.

This pillow is so cute! I love how you can personalize it with your own dog's name "pronunciation" and "definition" so you can fit it with your dog's personality perfectly! This site has the greatest pet gifts or gifts for pet lovers!

Definition of My Dog Personalized Pillow

This pillow is so cute! I love how you can personalize it with your own dog's name "pronunciation" and "definition" so you can fit it with your dog's personality perfectly! This site has the greatest pet gifts or gifts for pet lovers!

Soooo my dog...

Soooo my dog...

My dachshund hated getting her paws dirty and muddy. Y'know, the breed produced for digging up and fighting badgers. Yeah. She was weird. But I loved her. I miss that little turd. ♡

My dachshund hated getting her paws dirty and muddy. Y'know, the breed produced for digging up and fighting badgers. Yeah. She was weird. But I loved her. I miss that little turd. ♡

Pretty silver dapple with tan points

Pretty silver dapple with tan points

Bossy Dachshund

Bossy Dachshund

Sweet little guy named Butter via Carla Williams and I Love Dachshunds

Dachshund - Friendly and Curious

Sweet little guy named Butter via Carla Williams and I Love Dachshunds

So cute

So cute

Omg...sooo cute!!

Omg...sooo cute!!

Going yo Petsmart

Going yo Petsmart

Pinterest
Søk