Explore Harry Styles Kissing, Harry Styles Mum, and more!

That is so true... If me and Laurin met him I would fall to the floor... That is so true!!❤️

Yeah cuz that totally explains why they sold so many albums. Because people wanted to listen to their faces.

Niall, hahah awe! I wouldn't let you die! Irish Buddies forever! <3 but I'd die with u if it were fate

Im right there with u niall baby! Irish Buddies forever unless i was filled in by someone then they would die first ( baby id be saving ur life how ironic)

f1bc67c4962a6d0f3b070976a151ef08.jpg (630×718)

love yourself as much as niall loves one direction. Now we all know that the biggest Directioner is the only Niall Horan!

She is so perfect! I love her!

She's so freaking perfect omg I need a sister/brother relationship like this ! Love Gemma xxx<< so do I. It's so funny and so adorable and I love it<<can i marry gemma styles?

He such a damn cute i love him

Haha true story>>> but I feel bad for justin! And his fans imagine if It was one of are:( we'd be pretty sad so let's be nice to justin and his fans:) sweet harry :)

Zayn, Liam, and Louis looks unimpressed xD Except Niall! x3<< harry Harry Harry... What are we going to do with you:

Niall and Harry think that's the funniest joke in the world, Liam's like "please, make it stop!" Louis is thinking "yep that's as funny as it gets" and Zayn just doesn't know how to respond.

1473f3780e058c2c0ffd9bc398da64ab.jpg 318×615 pixels

Dont worry Harry, we love you and your flaws! I occasionally hit people with a car too! :) but In meh dreams lol can't drive yet but still XD

Cause he's our cupcake :>>>>look behind Harry it's Paul's dressing room!

Elmo certainly doesn't cookie monster harry. xD but you make up for because you're adorable af ^^

Pinterest
Search